1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 280969

Sv: Apropå Sverige-Finland
orion:

Du menar: " Jag slutar nu, Jansson... Det går inte att hålla på, DET GÅR INTE ATT HÅLLA PÅ!!!"

Älska Lasse Granqvist! Den bästa svenska radiokommentatorn NÅGONSIN...! Min gamle jämnåriga kompis Pat Hare (på detta plank) är gammal barndomskompis med Lasse och berättade lite om dennes kommentator-ambitioner redan i unga år... Fattar på alla sätt och vis att Granqvist brinner för allt detta! Alltid lika välartikulerad, alltid lika engagerad, alltid samma galning när det hettar till... Sänk TV-ljudet, njut av radions Granqvist! Bästa tänkbara underhållning... Lasse, I love you! :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.