Jag vet att vi är starka i PP men är ingen fan av special teams i stora drag. För mycket avgörs av utvisningar och tycker det är roligare att se två lag göra upp i lika styrka. Det blir lite jippoaktigt med specialgrejer som har enorm utväxling gällande matchutfallet. Special teams är kanske kul till viss del men 75% ångest när man själv drabbas av någon Bromékaraktär som får med sig utvisningar och det sedan följer ett matchavgörande mål. Det optimala är hockey i lika styrka och fysiskt och snabbt spel.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer