Cobbel: Det vore väl bra. Då kan lag som vill spela offensivt, få den möjligheten. Att det skulle bli många avblåsningar från början, efter ett tag måste spelarna lära sig gränserna. Då kan spelande lag komma fram, och vi slipper Växsjö spel.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det vore väl bra. Då kan lag som vill spela offensivt, få den möjligheten.
Att det skulle bli många avblåsningar från början, efter ett tag måste spelarna lära sig gränserna.
Då kan spelande lag komma fram, och vi slipper Växsjö spel.
BARA TIKARE