Väntar laget på nästa tripp till mallorca tro? Vet inte om jag ska totalsåga backarna idag eller om det är våra forwards som gör backarna dåliga. För så här jävla dålig puckhantering i egen zon håller knappt för korpen
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vet inte om jag ska totalsåga backarna idag eller om det är våra forwards som gör backarna dåliga. För så här jävla dålig puckhantering i egen zon håller knappt för korpen