1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2811734

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Nisse på Mon or: Skall vi ha nån form av "in your face" kvar så hoppas jag verkligen inte vi ersätter de 2 med Rattietyper.

Rattie är en Dahlén-typ. En man inte alltid vill ha för länge i egen zon

Vi behöver få in hårt arbetande forwards/Center med kvalite för att göra en del poäng.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
{469}: Det är väl inte meningen att Timrå ska vara så länge i egen zon med "in your face hockey"? Har Timrå det spelarmaterialet?
Och varför är det så omöjligt att görs mål på straffar. Kan inte det tränas upp på Jonte, Emil P, Wedin m.fl.?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer