{469}: Ja om något så var det väl tredjekedjan som skapade det lilla vi hade. Tycker kedjorna sista 5 var bättre. In med Wedda i andra och kör Hållander och Kapanen med någon fysisk. Sen måste kampviljan upp men framförallt målen in i mål.
Inlägg: 2813445
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-01-28
Ahpl: eller ner med Kapanen i tredje och in med Lander som center där igen!
Dags att vakna nu. En förlust och vi är indragna i strecket runt topp 6.
Vad fan händer?
Vi är skärrade och åker runt och funderar hela tiden, inget på instinkt alls.
Dags att vakna nu. En förlust och vi är indragna i strecket runt topp 6.
Vad fan händer?
Vi är skärrade och åker runt och funderar hela tiden, inget på instinkt alls.
+ 3