1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 281356

Sv: das Boot
Lyssnade på radio Guld när jag var nere och jobbade med båten.
Dom körde en timmslång sändning om 1974, alla hitts och allt som hände det året berättade de om. Snacka om nostalgi kick.
Bara att inse , - Musiken var bättre då!!!!!!!
Hörde ni från sändningarna från Finalen i Finland ?
De hade tydligen fått tag på Status Quos nyaste , Heavy Trafic.
Dom spelade den konstant, med nått inslag av Bryan Adams .

Dom körde bla. titelspåret som låter så här !
Slit med hällsan !

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.