Mycket fasthållningar som sänker farten från Rögle igår som inte domaren tog för tyvärr. Timrå tappade farten och hamnade då på utsidan och där görs det inga mål.
Fasthållningar å interferens måste bort från hockeyn. Det kan till och med jag göra. Men att lira som Timrå gör i sina bästa stunder kan jag inte, men det är därför som jag betalar för att se sån hockey, inte fasthållingar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fasthållningar å interferens måste bort från hockeyn. Det kan till och med jag göra. Men att lira som Timrå gör i sina bästa stunder kan jag inte, men det är därför som jag betalar för att se sån hockey, inte fasthållingar.