jhnd91 och Edlundpojken: Be varandra att dra åt helvete och ta denna diskussion någon annanstans. Vi är inte intresserade av att höra om detta här och ni kommer aldrig att bli överens.
Zäta75: och Kirby. Varför talar ni för alla vad vi är intresserade av? Två tycker olika och det blir ”ointressant” och ”sandlåda”. Läser heller detta småbråk än 3000inlägg och måluppdateringar i liveformat från hockeyallsvenskan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...