1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 281429

Sv: Apropå Sverige-Finland
Har försökt somna jämte barnen då´ra... Men omöjligt! Nu har jag inga linser heller, men sanningen måste fram... Zäta var närmast värdelös ikväll! Han förstörde mycket av våra segerchanser... Tidigare rättvist sågade Renberg gjorde sin bästa VM-kamp ikväll och borde fått en nominering! Zäta var som sagt urkass, han är grymt överskattad och vi ska vara glada att vi slipper betala hans groteska överpenning... Forza Timrå IK!!! Sorry Detroit...

Iggy:

Läste Du Janne H:s recension i ST...?! Ganska talande, mannen... Loser där!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.