Kattgubben: den är inte rättvis eftersom vi alltid har minst 4 st korrupta sopor i randigt på isen…
Inlägg: 2814833
Svarskommentarer
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Söderöver: Tycker inte vi alls kan klaga på domarna idag. Klantigt, oturligt och ibland onödigt/dåligt men det har ju inte varit domarnas fel att våra gubbs inte tävlar tillräckligt.
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Söderöver: Timrå får inget gratis, Färjestad får allt gratis, då blir det svårt.
+ 1