Lomond: Byta målvakt efter 4 mål i röven, det är ju för sent. Han skulle bytt vid 2-2. Varje gång JJ har tappat en match så har alla skrikit efter målvaktsbyte här inne och varje gång har han släppt några till och dödat matchen.
Sjukt frustrerande att ge bort matcher så här till motståndare som är helt under isen. Jokinenhockeyn är död. Publiken är helt lamslagen, ingen buar ut laget. Låga krav ger låg prestation.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer