Karlsson74: Hyfsade pappspyken i laget ändå. Ligger på och skjuter fjorton tusen skott i ramen, släpper in ett och lägger sig ner och självdör direkt.
Nu har jag bara sett sporadiskt av matchen och kommer inte att titta mer idag. Pallar inte att Timrå IK fukkar upp ännu en lördag för mig.
Men det lilla jag såg (missade hela första för att jag var ute och sprang istället) säger mig att Juel från start hade varit det kloka valet. JJ är alldeles för snabb ner på knä, jämt. Han är så sjukt beroende av att försvaret gör sitt jobb till det yttersta. Juel är mer attackerande mot skytt och bär försvaret själv stundtals.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer