1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2816156

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
SnabelA: försent. Han byter målvakt minst ett mål för sent. Igen. Igen och igen och igen.
Kliver av Jokinen bussen nu. Det här är piss och svavel. Värdelöst. Agera snabbare, tydligare, hårdare. Vi ska inte behöva låta kniven sjunka under skinnet på halsen innan vi agerar. Fuck dig, Olli.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
SnabelA: Matchen är körd! Målvaktsbyte försent. Fucking Jokinen agerar inte eller försent. Verkar kommit in en smitta i laget. Frågan är om det är oga att all bytte till Ollibild härinne eller att Djurgården drog in en hämndsmitta via Linus Eriksson. Nåt är det iaf

Denna match är körd vi har aldrig tidigare vänt i 3e perioden när vi ligger under. Har inte hänt denna säsong iaf

Hur känner spelarna nu är frpgan. Vi vet att vi kan slå alla lag och nu på väg mot 6 raka förluster och ligger några poäng från plats 8-10

Fy fan vilken mardröm! 😡😡😡😥😥😥

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer