1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2819909

Sv: Apropå nånting...
Chefen talar ut . Har nån på ST läst hockeysnack ?

Många undrar varför Oliver Kapanen som har så bra skott inte spelar vid den vänstra tekningscirkeln när ni har power play?

Han är nog en av de bästa spelarna som finns framför mål i rollen som bumper. Han är ett hot tiden, motståndarna måste alltid hålla koll på honom. I den andra formationen har vi Anton Lander där. Man måste den spelaren spelbar hela tiden och vi vill ha den smartaste spelaren där, säger Jokinen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: STs Andreas Liden mfl läser hockeysnack helt klart ja. Har sett att de har hänvisat till social media att det sägs si och så och ofta är det det som har skrivits här som tas upp.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer