1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 282072

Sv: Vi älskar Jäger
Och när det gäller Jäger... Jag tror att det kan bli bra. Bäste back i seriens sämsta lag förra gången Löven gick upp. Dessutom något så ovanligt som en rutinerad kille som torde vara rätt hungrig. Han har varit sina Löv trogna genom åren och med tiden blivit en av stöttespelarna. Dags att prova nåt nytt vid 32 års ålder.

Det kommer att krävas att han lyfter sig. Hårdare träning, mer inspiration, bra tränare och en inspirerande omgivning. Om han inte blir bra med de förutsättningarna är han en klant. Störningsmomentet är väl att Malin Moström knappast hänger med.

De moraliska aspekterna att värva honom har jag inga problem med. Känns inte som om det är så laddat med Löven längre. -5,5 miljoner, det kan gå riktigt illa för dem.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer