Knylan: Har dock för mej att det är nya regler nu. Att lag I lägre ligor inte får låna in "tredjemålvakter" från högre ligor längre på samma sätt som tex ÖIK o Juel. Har inte både DIF o Löven gjort liknande senaste åren? Fullt förståeligt om nya regler säger emot dessa typer av lån i "fel" riktning då det blir som en ganska tydlig form av fusk.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har inte både DIF o Löven gjort liknande senaste åren?
Fullt förståeligt om nya regler säger emot dessa typer av lån i "fel" riktning då det blir som en ganska tydlig form av fusk.