BlackBay: Ja i en do or die match dessutom. Kapanen fick väl ge upp efter nån känning och sen kommer Hirsch in och fastnar i nätet med benet på nått sätt och skadar sig. Fagerström gjorde det väl ändå helt ok och släppte väl bara 2 mål vill jag minnas.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kapanen fick väl ge upp efter nån känning och sen kommer Hirsch in och fastnar i nätet med benet på nått sätt och skadar sig. Fagerström gjorde det väl ändå helt ok och släppte väl bara 2 mål vill jag minnas.