1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2822991

Sv: Apropå nånting...
Kom igen nu 6 av 9 poäng på de 3 senaste.

2 fantastiska matcher hemma mot Brynäs sedan mot Leksand i retrostil.
Bra biljett tryck till båda matcherna.
Ser goda chanser till 6 poäng.

Vi slutar troligen inte topp 4a men bra chanser till topp 6.

Vi är ett litet lag som fortfarande bygger och bygger om efter allsvenskt spel.

Men vill inte ha det på något annat sätt.

Vi kunde vara Färjestad eller HV med enorm kassakista.
Men vi är Timrå IK.
Vi gör mycket med lite.

Ha tålamod så summerar vi efter slutspelet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Varför öppnar man en artikel som tar upp framgångar för en klubb (AIK) som man tycker alllmänt illa om, till och med föraktar?

"Roger Melins AIK går som tåget i hockeyallsvenskan.
Mot Södertälje kom 14:e raka vinsten.

Den näst längst segersviten i hockeyallsvenskans historia.

Det innebär att laget tangerar Leksands svit från säsongen 2007/08 och Bik Karlskoga 2014/14.
Bara Timrås svit på 16 matcher 2020/21 är bättre."

Därför.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer