{9374}: Om det vi ser nu är Dahlén som varvar upp inför slutspel, då börjar hoppet tändas. Satan vad bra han var, sen har vi en Hållander på det som totalt dominerar isen i varje byte han spelar, vi har en Hartmann som faaaaktiskt börjar se ut som att han ska ta den här smågrisiga rollen osv. Juel förresten, vilket helvetiskt lugn han bidrar med. Solklar etta nu. Kan vi spela så här så kan vi ta oss förbi en semi i år.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...