Hockey är en underbar sport! Skönt att få kunna säga det här: ”Vi pissade på dom.” Ja Dalle var kung ikväll. Han ska vara kvar. Men Hållander… Hallå?!… vilket monster och härförare. That’s my guy! Pittsburgh måste drägla sönder när dom ser honom. Man pratade förr om Crosby, Malkin… nästa säsong blir det Crosby, Hållander!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...