Många som säger att Brynäs var mindre bra ikväll. Men Timrå lät ju inte Brynäs få så mycket att spela med när ”in-your-face” hockey fungerade. Var bara första halvan av 2:a som Brynäs läts spela sitt spel ostört. Då är Brynäs bra. Nä det var Timrå som gjorde Brynäs dåliga ikväll. Det är sen gammalt.
Joslan00: Brynäsarna gjorde sin sämsta match säger dom. Tillåt mig små le. Dom blev totalt överkörda… typ en dumper mot en Vaz Lada-76. Nä det var män mot pojkar ikväll. Skönt så.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nä det var Timrå som gjorde Brynäs dåliga ikväll. Det är sen gammalt.