+ 4
Inlägg: 2826515
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Sponsrar Sundsvalls kommun Timrås elitsatsning? Trodde det va Teamsters dom sponsrade..
+ 1
Sundsvall hockey vet jag inte vad de lärde sig .inte var det att rätta mun efter matsäck iaf. Man har ändå haft hyffsat publiksnitt jämfört med många andra lag i Hockeyettan ..ändå lyckas man inte ha en ekonomi i balans utan behöver få in 1,3miljoner..
Att sundsvalls kommun också sett det som en mycket bättre ide att stötta Timrå ik elitsatsning än Sundsvall hockeys kamp för överlevnad är väl kanske en indikator på att sundsvalls kassa ekonomiska prio det varit känd ett tag..
Lite Tråkigt är det ändå för hockeyn i distriktet..