1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2828721

Sv: Apropå nånting...
Andersson: det är ju faktiskt en landslagsmålvakt som kommer in! Och det är bra att han får bygga lite självförtroende. Snart slutspel och då behövs dom bägge två!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag menar det . Verkar va lågt förtroende för JJ här och det är trist . Hans högstanivå är i klass med Juel's