bar mofftak: Parodi detta. Haha bara Timrå som boivit utspelade av Örebro va? Detta säckgäng som förlorar och spelar skit mot alla andra lag.
Men nej, då skall vi åka ner och vara sköna. Sånna hör torskar svider mest.
Men men, jag intalar mig att Växjö minsann torskade med 7-0 mot Malmö i sluttampen säsongen när de vann guld senast. Malmö som sedan spelade negativt kval. Sånna hör förluster kommer.
Meen jag är för mycket vinnarskalle för att svälja dom i stundens hetta..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men nej, då skall vi åka ner och vara sköna.
Sånna hör torskar svider mest.
Men men, jag intalar mig att Växjö minsann torskade med 7-0 mot Malmö i sluttampen säsongen när de vann guld senast. Malmö som sedan spelade negativt kval.
Sånna hör förluster kommer.
Meen jag är för mycket vinnarskalle för att svälja dom i stundens hetta..