JJ ser sjukt osäker ut vilket gör hela laget osäkert, han tar inte en puck ordentligt. Inte en match till för JJ tack utan låt Juel stå resten av säsongen. Han pallar det.
Sanyet: Helt otroligt vad ägda vi blir. Hela andra perioden har Örebro parkerat i vår zon. Har man en målvakt som inte kan få ett enda stopp i spelet så är det katastrof i andra perioderna, vi får aldrig byta.
Sen är det ju svårt att spela hockey med en sån här pajas till domare, Satan vilken filmning Quenville gör, att domarna faller för den är ju helt otroligt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer