Tror 3:e bara kommer spelas av. Timrå har total soppatorsk. Tyvärr har det ju sett ut såhär hela säsongen. Nu längtar de till nästa uppehåll så de får vila igen.
Joslan00: lyckas man komma 6 eller bättre så blir det en veckas vila ...då har vi kanske chansen att vinna en eller två i slutspel... Kommer vi 7 8 9 eller 10a så blir det spel play in tämligen omgående utan längre vila.. då är det nog kört. Oavsett vilket lag vi möter. om trenden från säsongen håller i sig.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer