Inlägg: 2830139
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
OlliOlla: nej det var tre tröjor som hade en timma senare som sluttid. Du måste förstå att man inte kan buda på mer än en tröja i taget, för då kanske man sitter med flera i slutändan. Vad är det för orimligt med det? Leksand kör det upplägget och får in mycket mer stålar vilket är syftet med en budgivning.
+ 3
Det gnälls på sjukt orimliga saker. Varför höjde du inte bara mer då? Antagligen hade personen som låg före dig budat över eftersom du även gav upp på Kapanens.