1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2830770

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Zäta75: Då tycker jag att vi gör 2-2, kom igen Hållander!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Herminator: Hockey är ologisk. Tydligt spelövertag i nästan halva matchen och helt plötsligt 1-2.
Ungefär som våra matcher mot Malmö men då tvärtom.

Tur förresten att inte JJ som släppt dessa 2 kassar. Hade genererat ett gäng spydiga kommentarer.

Lite speciellt att Sveriges mest uthängda vakt senaste åren är demonisk mot oss...

FBK är kanske det lag som man ogillar mest p g a deras storlagsmentalitet mot oss. Det spelar ingen roll hur matchbilden är, dom hittar alltid vägar att vinna.. fan för det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.