Herminator: Hockey är ologisk. Tydligt spelövertag i nästan halva matchen och helt plötsligt 1-2. Ungefär som våra matcher mot Malmö men då tvärtom.
Tur förresten att inte JJ som släppt dessa 2 kassar. Hade genererat ett gäng spydiga kommentarer.
Lite speciellt att Sveriges mest uthängda vakt senaste åren är demonisk mot oss...
FBK är kanske det lag som man ogillar mest p g a deras storlagsmentalitet mot oss. Det spelar ingen roll hur matchbilden är, dom hittar alltid vägar att vinna.. fan för det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.