Herminator: Viktigt att skägget Svensson är tillbaka. Helt annan stabilitet i försvaret när han är med. Och vi slipper spela en oerfaren lillebror Kapanen på 6 backar. Nu gjorde han det bra förra matchen men ändå.
Årets viktigaste match kan man lugna säga. Vi bör vinna hemma för att ha något i slutspel och topp 6 att göra. Förlorar vi alla 4 matcherna mot LHC i år tycker jag inte vi har i topp 6 att göra faktiskt Så bra är de inte och de har inte Högberg i mål längre. Boggeyteam och boggeyteam. Gör alla jobbet ska vi bara vinna idag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Årets viktigaste match kan man lugna säga. Vi bör vinna hemma för att ha något i slutspel och topp 6 att göra. Förlorar vi alla 4 matcherna mot LHC i år tycker jag inte vi har i topp 6 att göra faktiskt Så bra är de inte och de har inte Högberg i mål längre. Boggeyteam och boggeyteam. Gör alla jobbet ska vi bara vinna idag.
Forca Timrå IK!