+ 7
Inlägg: 2834452
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
vonDöbeln: Hockeysnack verkar inte ha fungerat för många idag. Väldigt få inlägg. Tur det kanske.
Jag är VÄLDIGT besviken nu. Vi är ett MYCKET böttre lag än Linköping. Nu klarar de sig kvar utan kvar och Modo lär åka mot HV.
Ska försöka att inte skriva så mycket mer ikväll
Jag är VÄLDIGT besviken nu. Vi är ett MYCKET böttre lag än Linköping. Nu klarar de sig kvar utan kvar och Modo lär åka mot HV.
Ska försöka att inte skriva så mycket mer ikväll
+ 2
Nu kastar jag in handduken på det här jävla anus-laget tills att man går ut med ett pressmeddelande där laget ber om ursäkt offentligt för hur fan det ser ut på isen.
Fyfan vilken mörk framtid den här klubben går till mötes när detta är det bästa vi kan åstadkomma med den bästa/näst bästa truppen vi någonsin haft.