1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834475

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Fy fan va vi viker ner oss iår igen. Helt otroligt med det gapet ner vi hade för 4 matcher sen. Inte en chans att vi slipper playin nu. Synd att det är dom bästa spelarna som sviker. Första femman har väl inte gjort ett mål på 4 matcher nu? Aja rätt åt dom. Man kan inte sluta spela med några matcher kvar och tro att det är klart. Jag gissar att vi avslutar säsongen med 8 raka förluster sen kan dom åka på sina älskade semestrar.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Nougath: Enda chansen är att vi slår Modo och att Skellefteå förlorar borta mot Brynäs på lördag. Då kanske vi kan ta en förlust mot Växjö borta i sista omgången och ändå klara 6e platsen.

Men som det ser ut nu slår vi inte Modo. De vann borta mot Luleå 4-2 ikväll. Blir ett lite för spännande derby denna gång som kan gå hur som helst. Men Modo klara favoriter enligt mig.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Nougath: Dags för Jokinen att agera med nu. Vaska om kedjor, gör bara nånting.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer