Tack timrå för att ni på egen hand räddat kvar pissklubben i shl ett år till 👌🫶 Dom enda 4 matcherna jag bryr mig en centimeter om per år. Jävla soplag, fittsport, kukätarköping
SebastianH: Det är sådan sjuk loosermentalitet på våra ledande spelare i laget, tänk om någon av dom hade haft hälften av Svenssons pondus den här matchen istället för att åka runt o gömma sig
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer