pingvin: Har föreningen ambitioner på SMguld?Tillåt mig småle. 6e plats var målet i 1a hand. Nu har Kapanen, Nubben och Jokinen ett hästjobb att bygga om detta luftslott och fuskbygge. Det måste till en ny 1kedja och minst 2 rörliga offensiva skottkunniga backar. Det måste brytas ett par kontrakt också. Fy fan vad uselt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu har Kapanen, Nubben och Jokinen ett hästjobb att bygga om detta luftslott och fuskbygge. Det måste till en ny 1kedja och minst 2 rörliga offensiva skottkunniga backar. Det måste brytas ett par kontrakt också. Fy fan vad uselt.