Rallarn: ÖÖÖÖÖRNN, ÖÖÖÖÖÖRN, ÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN fan jag varvar sönder motorsågen ikväll. Vad gör den där jävla finn-jesus i båset då? Står som en jävla Perra fågelholk kopia. Får Ante att framstå som matchcoachernas-matchcoach. Freddan kom tillbaka, allt är förlåtet. Nu ska jag hålla käft till imorgon för nu är det affekt känslor deluxe. Behöver jag säga att alla andra resultat gick åt helvete också. Förväntar mig NOLL poäng i derbyt dessutom
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
fan jag varvar sönder motorsågen ikväll.
Vad gör den där jävla finn-jesus i båset då? Står som en jävla Perra fågelholk kopia. Får Ante att framstå som matchcoachernas-matchcoach.
Freddan kom tillbaka, allt är förlåtet.
Nu ska jag hålla käft till imorgon för nu är det affekt känslor deluxe.
Behöver jag säga att alla andra resultat gick åt helvete också.
Förväntar mig NOLL poäng i derbyt dessutom