Banal: Som sagt. Det måste ske total makeover på backsidan till nästa säsong. Med tanke på att vi tappar Hållander. Så måste vi bygga mer av en lagmaskin istället.
Eronen, Näkyvä och Koivisto tackar vi för trogen tjänst. Vi behöver få produktion istället för att spela 0-0.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Eronen, Näkyvä och Koivisto tackar vi för trogen tjänst. Vi behöver få produktion istället för att spela 0-0.