1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834579

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Rallarn: Vi vaskar denna säsong som det ser ut när vi kan slå alla. Vi lär inte få uppleva en sån stor chans till final igen. Kan spela ut topplag som Brynäs och Frölunda men förlora mot bottenlag som Linköping.

Det är tragiskt. Något är allvarligt fel. Frågan är vad. Sjukdom? Kan vi vända detta är frågan. 2 matcher kvar att visa något inför slutspelet annars åker vi ut i 2-4 raka helt säkert.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Zäta75: ja å inte kan man hoppas på att LHC åker ut heller längre

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer