Ser ut att vaska säsongen vi kunde slå alla för att vi inte gör jobbet och förlorar mot losergänget ät ägg 1000 icingar och parkerad buss. 1 mål mot Timrå borta räcker för vinst 8a raka vinster mot oss utan att behöva anstränga sig nämnvärt
Jag är fruktansvärt besviken på laget och Olli Jokinen nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ser ut att vaska säsongen vi kunde slå alla för att vi inte gör jobbet och förlorar mot losergänget ät ägg 1000 icingar och parkerad buss. 1 mål mot Timrå borta räcker för vinst 8a raka vinster mot oss utan att behöva anstränga sig nämnvärt
Jag är fruktansvärt besviken på laget och Olli Jokinen nu.