Mycket att anmärka på idag såklart. Men tycker det är felbyggt i 4:kedjan. Hur kan man spela Eriksson som center och lämna Oliver J utanför laget. Killen är ett barn ännu, saknar tyngd. Vi blir uppätna när dom är inne. En fungerande 4:e är väldigt viktigt.
Rädslan att förlora verkar tyvärr vara större än att vinna, och våga!
Ut med loosermentalitet och in med vinnarmentalitet i laget! Ta två raka nu! Det kan gå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer