FrOllik: OJ har utgående kontrakt, Eriksson ska till NHL enligt plan. Det där är politik, jag tror OJ är rökt för SHL-spel och Timrå vill kunna locka talanger i framtiden så Eriksson kommer gå före.
Inlägg: 2834672
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{10774}: Tror Eriksson har ganska små chanser i nuläget att ta en plats i NHL. Vad gör han som är bättre än Kapanen t.ex? Den enda NHL-mässiga spelaren vi har i nuläget är Hållander
+ 3