1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834673

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
FrOllik: Som jag har sagt hela tiden. Skönt att vissa andra ser det också

Eriksson är en talang, men är tyvärr inte mogen än att bära en 4e kedja som center i SHL. Vi blir som du skriver nedpressade varje gång 4e kedjan är inne nu. Det håller inte.

Om vi vill ha några som helst ambitioner och chanser att gå långt i år bör man bänka Eriksson och spela Boyce som center och in med Oliver Johansson i 4e samt Walli

Spela Lundmark med Pääjärvi och Lander. Då har vi som störst chans

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer