Vargher85: Det värsta av allt är att vi har ett gäng spöken som vi inte lyckas förändra något emot. LHC, Örebro, FBK.
Missar vi top 6 är risken stor vi får möta Örebro som vi har svårt mot för sedan om vi mot förmodan går vidare möta Luleå. Går vi direkt till kvarten så lär det bli Färjestad eller Frölunda.
Så just nu känns det som vi måste plocka direktplatsen och hoppas på att vi får möta Frölunda för att ha någon chans i ett slutspel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Missar vi top 6 är risken stor vi får möta Örebro som vi har svårt mot för sedan om vi mot förmodan går vidare möta Luleå. Går vi direkt till kvarten så lär det bli Färjestad eller Frölunda.
Så just nu känns det som vi måste plocka direktplatsen och hoppas på att vi får möta Frölunda för att ha någon chans i ett slutspel.