OlliJanne: Ja som dom spelar nu blir det inte Topp 6. Alla förutom Juel verkar vara helt ointresserad av att spela hockey. I kväll blev även jag jupt besviken på laget. Sämre inställning har jag sällan sett, verkar inte vara någon som är intresserad av att komma Topp 6. Har själv spelat fotboll, har jag varit så ointresserad när jag spelade, har jag blivit bänkad omgående.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja som dom spelar nu blir det inte Topp 6.
Alla förutom Juel verkar vara helt ointresserad av att spela hockey. I kväll blev även jag jupt besviken på laget.
Sämre inställning har jag sällan sett, verkar inte vara någon som är intresserad av att komma Topp 6.
Har själv spelat fotboll, har jag varit så ointresserad när jag spelade, har jag blivit bänkad omgående.
BARA TIKARE