1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834758

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{10774}: Jag tycker att de bästa vore nog att bryta varenda kontrakt förutom JUELS o Sheriffens o starta om i Div 1 för den mentaliteten är de på nästan varenda en härinne!!! Okej jag e lika irriterad som alla andra men för helvete stötta laget istället för att såga varenda en ja vet att alla e besvikna men de hjälper inte laget speciellt mkt tycker oxo att Olli skulle va mer aktiv o blanda när de inte fungerar för oftast när man kastar om i laget då vaknar spelare upp o bryter kanske ett negativt mönster i matchen ja vet för de har jag upplevt när ja lirade nu har jag kräkst nog nu ska jag ta en öle o ladda för lördag!!! Hoppas ja inte får skäll för o va ärlig nurå!!🇺🇿😎

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
JonteD: Men lär väl få på långtobakstruten som vanligt!!🇺🇿😎

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer