Zäta75: är man seriös så jobbar man med mental träning över hela säsongen... Idrott iaf toppidroty handlar väldigt mycket om mental träning och förberedelser. Ja du.. Modo kan realistiskt undvika kval men då måste de vinna mot oss på lördag... De lär göra allt. Och har en fullsatt arena med gala modolojder bakom sig .Det lär hänga 70-80%på hur väl förberedd och med vilken inställning man går in med till matchen .viljan att vinna måste vara större än rädslan att förlora..förlist ja då är man inte så förtjänt av att ta en top 6 heller. Jaja vi får se hur det går ..jag tror vi får det tufft.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja du.. Modo kan realistiskt undvika kval men då måste de vinna mot oss på lördag... De lär göra allt. Och har en fullsatt arena med gala modolojder bakom sig .Det lär hänga 70-80%på hur väl förberedd och med vilken inställning man går in med till matchen .viljan att vinna måste vara större än rädslan att förlora..förlist ja då är man inte så förtjänt av att ta en top 6 heller. Jaja vi får se hur det går ..jag tror vi får det tufft.