{469}: Nej men slängde in hans namn eftersom att han är en komlementsspelare och beroende på omgivning så kan han ju spela högt upp i hierarkin, För tycker skribentens inlägg blir naivt och det jag ville, då man vill ha 2 offensivt bärande kedjor, men i samma inlägg vill man bli av med Dahlen och Hållander (som ju ändå sticker)
Jag tycker inte Timrå ska bygga på offensivt bärande kedjor och kommer heller inte ha några vidare förutsättningar att göra det.
Utan man kommer nog behöva satsa på en leading line och sprida ut produktionen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För tycker skribentens inlägg blir naivt och det jag ville, då man vill ha 2 offensivt bärande kedjor, men i samma inlägg vill man bli av med Dahlen och Hållander (som ju ändå sticker)
Jag tycker inte Timrå ska bygga på offensivt bärande kedjor och kommer heller inte ha några vidare förutsättningar att göra det.
Utan man kommer nog behöva satsa på en leading line och sprida ut produktionen