Modano: Wedin var innan gårdagens match delad 1:a i poängligan spel 5 mot 5. Svårt att ha högre krav.
Men alla du nämner måste steppa upp! För även om man inte lyckas göra mål, så kan man slita hårt, tacklas o vinna puck. Just nu ser vi bara trötta o bekväma ut. Tar inte skitjobbet som krävs utan petar med klubban o drar ut till sargerna dit motståndarna vill att vi ska vara. Ibland måste man ta en smäll för o komma in i banan o skapa nått.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer