1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834914

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Zäta75:
"1. Sätt ihop Pääjärvi, Lander och Lundmark igen.
2. Bänka Linus Eriksson. Spela Walli, Boyce, OJ i 4:e.
3. Nässen måste vara tillbaka. Han är viktig med sina passningar och sitt kämpande."

Verkar som rimliga justeringar. Punkt 2 kan jag tänka mig att modifiera så att i stället för bänka Linus, rulla på 4a spelare i fjärde. Tycker det sett bra ut med fin energi när Walli är ordinarie och övriga 3 rullar.

Men som övertecknad och flera andra noterat känns problematiken med att bryta dåliga mönster och nån form av kollektiv mental skörhet som största frågetecken inför slutspelet. Här kan kanske en återkommande Didde vara en injektion som gör att vi blir lite mentalt bättre rustade?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer