0tto: Sorry my bad, skrev i fel ordning. Han hade 3 mål på 5 matcher den perioden han fick ett par matcher i 3:e kedjan.
Varav han helt plötsligt blev nerskickad till 4:e igen.
Såg nu också på ST att Jokinen ändrat i kedjorna. Gott så! Förändring behövs för att bryta det mentala mönstret vi är i nu. Lundmark verkar vara en sån som bara kör med. Väldigt tacksam att ens få spela i SHL och han suger i sig varje spelminut han får. Det engagemanget bör vi ut utnyttja!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Varav han helt plötsligt blev nerskickad till 4:e igen.
Såg nu också på ST att Jokinen ändrat i kedjorna.
Gott så! Förändring behövs för att bryta det mentala mönstret vi är i nu. Lundmark verkar vara en sån som bara kör med. Väldigt tacksam att ens få spela i SHL och han suger i sig varje spelminut han får. Det engagemanget bör vi ut utnyttja!