Andersson: Ja absolut. Mena inte att han är dålig. Men med mer flyt så hade han haft nått till mål på kontot. Arbetsinsatsen är det verkligen inget fel på!
Andersson: Vet inte om jag är ett stort fan av att ändra kedjorna igen, men de vill väcka laget förstår jag. Hade räckt att göra de förändringar jag föreslog i mitt tidigare inlägg idag. Vi får se om de spelar som de tränade imorgon och hur det faller ut. Om det inte går bra går de säkert tillbaka till de gamla beprövade igen under slutet av matchen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer